Magamról

Saját fotó
Világ életemben alkottam valamit. Rajzoltam, festettem képet, üveget, szalvétatechnikával készítettem alkotásokat, szatináltam… felsorolni is sok. Most érzem csak azt azonban, hogy megérkeztem. Megtaláltam azt, amit mindig is keresem. A teljesség igénye nélkül, akiknek munkáim terén nagyon sokat köszönhetek: Dia, Éva, Gabi, Tündi, Gordon Évi, Jutka, Kriszta, és - nem írom ki név szerint az összes gyöngytyúkot, akik műveikkel inspirálnak, de köszöm nektek lányok.

2008. augusztus 1., péntek

Láncok

Medálok, nyakékek alkalmi és hétköznapi viseletre.



























































10 megjegyzés:

Ági mama írta...

Csak gratulálni tudok!!, s látom elkészítetted a gaudi keresztet is, ami nekem az álmom, hogy talán én is megtudom majd csinálni.

Ary írta...

Köszönöm szépen Ági :) Szerintem sikerülni fog neked is a Gaudi kereszt :)

Anikó írta...

Gyönyörűek mind! Gratulálok!:-)

Ary írta...

Köszi Anikó :) puszi

Unknown írta...

Elképesztő, milyen sokrétű vagy!

Alessandra írta...

Thank you for visit my blog! kisses..by Alê

horimarika írta...

Gyönyörűek a munkáid! A hóesés lánc különösen tetszett!

Névtelen írta...

All your creations are fantastic!!
So beautiful!
Congratulations!!

Blacklady írta...

Hi,
wow beautiful works
greetings
karin

Blacklady írta...

Hi,
wow so many great works, i like all. Very beautiful
greetings
karins